سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم صوت هوشمند و انوع آنها

برای مشاهده دیگر مقالات رایگان خانه هوشمند در زمینه خانه هوشمند در اصفهان کلیک کنید

سیستم صوت هوشمند امکان پخش موسیقی دلخواه شما به محض ورود به منزل و امکان پخش هر نوع آهنگ دلخواه در هر زمان و فضایی مانند سناریوهای شام ، سناریوی پارتی ، سناریوی خواب و … را میدهد.

 

انواع سیستم صوتی ساختمان

شما براحتی و با صرف هزینه ای بسیار کم می توانید سیستم صوت را به سیستم خانه هوشمند خود بیفزایید .
نحوه اجرای سیستم صوت و تجهزات در دو نوع اجرا می شود:

1-استفاده از بلندگوهای سقفی اکتیو:

استفاده از بلندگوهای سقفی اکتیو

استفاده از بلندگوهای سقفی اکتیو

در این روش یک بلندگوی سقفی MASTER یا مادر استفاده شده که فقط احتیاج به تغذیه فاز و نول دارد و خود بلندگو دارای ورودی AUX وبلوتوث می باشد و همچنین دارای آمپلی فایر داخلی 80 یا 50 وات می باشد و می توان 6 یا 8 عدد بلندگوی SLAVE یا جانبی را به آن متصل نمود تا کیفیت و قدرت صدا را اضافه کرد .

این نوع سیستم به سرعت قابل اجراست و حتی در منازلی که پیش بینی صوت نیز نشده می توان این سیستم صوت را اضافه کرد و از طریق بلوتوث تلفن همراه خود به آن متصل شده ، موزیک دلخواه را PLAY و میزان صدا را نیز از خود گوشی تنظیم کنید .
این سیستم برای اتصال به تلفن همراه نیاز به یک رمز عبور می باشد و هر شخصی نمی تواند آزادانه به ان متصل شود .
همچنین می توان برای هر فضای اختصاصی یک بلندگوی MASTER ( مادر ) استفاده کرد تا هر شخص بتواند موسیقی دلخواه خود را در اتاق خود بشنود .

2-استفاده از آمپلی فایر دیواری و بلندگوی سقفی پسیو:

در این سیستم از آمپلی فایر دیواری که مانند یک کلید لمسی می باشد استفاده می کنیم و این آمپلی فایر نیاز به یک تغذیه فاز و نول دارد و ورودی AUX ،USB ،کارت SD و بلوتوث دارد و دارای خروجی با قدرت 50 وات می باشد و قابلیت اتصال به بلندگوهای سقفی SLAVE یا کمکی را دارد .
این سیستم صوت با پنل دیواری لمسی و بسیار شیک قابلیت پخش موزیک به صورت مستقل از سیستم هوشمند را نیز دارد و از طریق کلید های آن می توانید صدا را کم و زیاد و آهنگ را عوض کنید .
همچنین می توانید از طریق تلفن همراهتان موسیقی دلخواه خود را پلی کرده و از آن لذت ببرید .

 

چرا سیستم صوت هوشمند ؟

مزایای سیستم صوت هوشمند خانگی

وقتی یک مهمانی یا جشن تولد را برای عزیزانتان تدارک می بینید از نکات و قسمت های مهم مهمانی موزیک میباشد که دوست دارید موسیقی های دلخواه شما با کیفیت مناسب و صدای عالی در کل منزل شما پخش شود تا مهمان ها از مهمانی لذت ببرند .

یا وقتی از سر کار به خانه برگشته اید و در حال استراحت هستید دوست دارید موزیک دلخواهتان پخش شود تا در آرامش به استراحت بپردازید .
هنگام شام و سر میز شام با یک موزیک کلاسیک و ملایم چطور هستید که باعث آرامش شما در هنگام صرف غذا شود .

لازمه ی همه ی اینها وجود یک سیستم صوت هوشمند است که همیشه در دسترس شما باشد و در هر زمانی که بخواهید بتوانید از آن استفاده کنید و خود سیستم نیز قابلیت برنامه ریزی و اجرای موسیقی در سناریوهای خانه هوشمند را داشته باد.

 

برای مشاهده کامل مقاله سیستم صوت هوشمند کلیک کنید